مراقبت های بعد از لیفت صورت

علت برگشت بینی های گوشتی
1398-11-15

مراقبت های بعد از لیفت صورت

Contents

مراقبت های بعد از لیفت صورت

زنان و مردان تحت عوامل مختلفی در طول عمر خود دچار افتادگی پوست صورت می شوند و این امر می تواند باعث بی انگیزگی یا دل مرده گی و احساس پیری در آن ها شود. به همین دلیل برای بازیابی روحیه و ترمیم فیزیکی چهره، این جاست که عمل های زیبایی با کمترین عوارضی به کار می آیند و می توان با انجام یکی از آن ها به این معضل خاتمه داد. لیفت صورت یکی از همان روش های زیبایی است که امروز بسیار کاربرد داشته و در بین خانم های مسن نیز بسیار محبوب شده است. خانم ها بیش از هر کس دیگری به مقوله جوان سازی پوست خود اهمیت می دهند، زیرا زیبایی جزء لاینفک ذاتی آن ها است. اما امر مهم در انجام این روش زیبایی انجام مراقبت های بعد از لیفت صورت می باشد که در حاصل شدن نتیجه رضایت بخش امری حیاتی خواهد بود. در این مقاله با ما همراه باشید؛

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یک عمل جراحی زیبایی جهت جوانسازی چهره محسوب می شود، این روش می تواند باعث کاهش افتادگی یا چین خوردگی های پوستی بر روی گونه ها، فک و سایر نقاط صورت شودو نیز تغییرات ناخوشایندی که در اثر افزایش سن بر روی پوست صورت انجام می شود را از بین می برد.

جراحی لیفت صورت

عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود؟

در طول عمل لیفت صورت یک لایه از پوست را در هر طرف صورت به عقب می کشند تا بافت های زیر پوستی تغییر کنند و کانتور صورت نیز بنا بر دستورات زیبا شناختی انجام می شود و در آخر قبل از این که بخیه ها بسته شود پوست های اضافی صورت نیز برداشته می شود.

عوامل تاثیر گذار بر روی افتادگی پوست صورت

• افزایش سن
• قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید
• استعمال دخانیات و مصرف انواع مواد مخدر
• عوامل ژنتیکی و وراثت
• شرایط محیطی
• نوسانات وزنی
راهکار های درمانی بسیاری وجود دارد که در این مقاله به عمل لیفت صورت می پردازیم که با کمک این عمل بتوانید به حس ناب و دلپذیر جوانی دست یابید.

در صورت ملاقات با جراح پلاستیک برای انجام عمل لیفت صورت به نکات زیر را در نظر بگیرید:
هنگام ملاقات با بهترین جراح لیفت صورت، در مورد جراحی های که در گذشته انجام داده اید یا دارو های که مصرف می کنید صحبت کنید. سوابق پزشکی تان را باید به طور کامل در اختیار جراح تان قرار دهید. جراح به انجام معاینات بالینی می پردازد و صورت تان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهد تا به نتایج بهتری در خصوص نقطه مورد نظر برای برش برروی صورت شما برسد. قبل از جراحی از صورت شما یک عکس گرفته می شود تا بعد از عمل تغییرات فاحش را به خوبی احساس کنید. در آخر اینکه در خصوص پیامد های این عمل بپرسید و بیشتر بدانید.

مراقبت های ضروری بعد از عمل لیفت صورت کدام اند؟

عوامل ذیل را به منظور انجام مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت به خاطر داشته باشید؛
• بعد از گذشت حداقل 3 روز می توانید استحمام کنید .
• می توانید برای کاهش تورم و قرمزی پوست صورتتان از کمپرس یخ استفاده کنید تا کبودی های ناشی از عمل از بین برود. توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی یخ ها را به صورت مستقیم برروی پیشانی یا چشم های تان قرار ندهید که باعث بروز عارضه ی دیگری خواهد شد.
• حداقل تا 3 هفته، در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید.
• از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید.
• برای جلوگیری از بروز عفونت هر روز محل زخم های تان را شست شو دهید.
• تا یک هفته پس از عمل از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
• پس از عمل جراحی لیفت صورت، به طور مرتب برای چکاپ و بررسی به پزشک جراح تان مراجعه کنید و علائم و واکنش های تان را به صورت دقیق برای جراح تان توضیح دهید.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی جهت انجام  جراحی لیفت صورت با دکتر ونون آصفی متخصص جراحی پلاستیک،  با شماره 36266644 071 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

 

خطراتی که عمل لیفت صورت در پی دارد؟

جراحی لیفت صورت می تواند خطراتی را برای فرد ایجاد کند، برخی از آن ها با مرقبت های مناسب و یا دارو ها قابل درمان هستند. عوارض طولانی مدت این عمل بسیار نادر است و معمولاٌ بعد از گذشت مدتی این عوارض از بین می رود.
احتمال عارضه ی هماتوم؛ عبارتست از خون هایی که در زیر پوست صورت جمع می شوند و باعث التهاب و تورم خواهند شد. هماتوم به عنوان شایع ترین عارضه بعد از جراحی لیفت صورت شناخته شده است.
جای زخم؛ جای زخم ها ممکن است بر روی پوست صورت باقی بماند که با دارو و یا کرم های مخصوصی که توسط پزشک تجویز می شود این عارضه نیز بر طرف می شود.
آسیب به بافت صورت؛ در برخی از موارد ممکن است بافت های عصب صورت آسیب ببیند، این امر به تبحر و تجربه جراح بستگی دارد که تا چه میزان از این آسیب جلوگیری کند.
ریزش مو؛ ممکن است موهای مجاور محل برش به صورت موقت ریزش داشته باشند.
واکنش به داروی بیهوشی؛ مانند هر نوع جراحی دیگر ممکن است بدن بیمار به دارو های بیهوشی یا بی حسی موضعی واکنش آلرژیک نشان دهد.

نتیجه گیری
در آخر باید بگوییم که نتایج حاصله از لیفت صورت دارای ماندگاری بالا می باشد که در دوره ای طولانی مدت شاهد تأثیرات مثبت این روش زیبایی در صورت خواهیم بود. هدف دکتر ونو آصفی به عنوان بهترین جراح لیفت صورت، بالا کشیدن بافت های شل و آویزان، در جهتی خلاف جهت افتادگی به منظور رفع چین و چروک پوست با نتجه طولانی مدت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =