بهترین جراح بینی در شیراز

جراح بینی گوشتی در شیراز
1398-06-11

بهترین جراح بینی در شیراز

Contents

بهترین جراح بینی در شیراز

شاید این تحول در تمامی کشور ها یکسان بوده و فقط  در انواع متفاوت باشد. ممکن است این جمله گنگ در ذهن شما علامت سئوال بزرگی را ساخته باشد، که ما درباره چه تحولی صحبت می کنیم. قبل از آغاز صحبت می خواهیم چند دهه ای به عقب برگردیم، ایران سال های 80، 70 و نسل به اصطلاح عوام سوخته دهه 60 . آیا به خاطر دارید معیار های زیبایی از چه خط مشی ای پیروری می کرد؟ اصلا در آن سال ها زیبایی ظاهر تا چه اندازه در پستوی اذهان جا داشت؟ آیا مردمان آن دهه زیبایی را در ظاهر می جستند؟ یا به عبارت دیگر آیا زیبایی نماد بیرونی داشته است؟

شاید شما نیز جز صد ها و هزاران و شاید میلیون ها ایرانی باشید که این جمله معروف را ازقدیمی ها شنیده اید« قبلا ها مردم انقد به فکر ظاهر نبودند »، چرا توجه به زیبایی تا این حد در کشور ما مذموم شده و مورد بی مهری قرار گرفته است؟ این ها همه سئوالات بی جوابی است که در هیچ حوزه از علوم، از فلسفه گرفته تا خود پزشکی به آن پاسخ صریحی داده نشده و اگر پاسخی برای آن وجود دارد صرفا نشات گرفته از نظرات شخصی بوده است. اینکه این بحث، بسیار مناقشه برانگیز است در آن شکی نیست و پرداختن به آن بستری را می طلبد که در این مقال نمی گنجد.

آنچه امروز ما در پی روشن کردن آن هستیم، این است که اگر قرار است افراد دستی در خلقت ببرند چه بهتر که آن را فردی بسپارند که استادی کار کشته بوده و دید زیبایی شناسی داشته باشد. در ایرانی زندگی می کنیم که در حال حاضر رکوردار بسیاری از جراحی های زیبایی است. حتی از کشورهای دارای رتبه در علوم پزشکی متقاضیانی داشته ایم که ایران را به مهارت در عمل های زیبای شناخته و دیار خود را به مقصد قطب جراحی دنیا یعنی ایران ترک کرده اند.

گفته را کوتاه کنیم، ما در این سایت سعی داریم با آکاهی دادن درباره انواع جراحی زیبایی فضایی را ایجاد کنیم تا متقاضیان بتوانند در نهایت اعتماد و اطمینان انتخابی در جهت تغییری مهم در ظاهر خود اتخاذ کنند. در ادامه به پر طرفدارترین و سردمدار تمامی جراحی های زیبایی، یعنی جراحی بینی یا رینوپلاستی می  پردازیم.

 جراحی بینی

همانطور که بر همه نمایان است، جراحی بینی جز صدها جراحی ای است که پا در دنیای جراحی زبیایی ایران گذاشت. به محض ورود این جراحی و تکنولوژی همراه با آن جهان انسان هایی که به لحاظ نقص در بینی اعتماد به نفسشان و حتی در مواقعی موقعیت های مهم شان را از دست داده بودند را درگرگون کرد و افراد را به این دید رسانید که جمله «تقدیر او هم چنین بوده» را هزاران بار با چالش مواجه کرد. حال دیگر می شود با کمی تغییر در ظاهر و برطرف کردن نواقص اندام به خصوص نواقص در چهره کیفیت زندگی انسان ها را تغییر داد و آن ها را از جبر تقدیر به اختیار تغییر منتقل کرد. در ادامه همین مطالب به انواع جراحی بینی و سازو کار چگونگی انجام آن می پردازیم. با ما همراه باشید:

انواع روش جراحی بینی

در ابتدا باید این نکته را در نظر بگیریم که جراحی بینی می تواند با اهداف متفاوتی صورت گیرد، که با نظر گرفتن قصد بیمار از جراحی بینی نوع جراحی نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی جراحی بینی می تواند به علت بیماری خاصی مانند اختلالت تنفسی، پولیپ و سینوس و یا به جهت زیبایی مانند برداشتن انحراف و یا تغییر بینی گوشتی و یا استخوانی صورت گیرد. اما در آخر ما با دو نوع جراحی، با وجود هر یک از این دلایل مواجه خواهیم بود.

اولین پرسش مهم برای افرادی که در صدد انجام جراحی بینی هستند، این است که جراحی بینی شان به صورت بسته انجام می شود و یا به صورت باز. بنابراین تعریف، در این جراحی ما با دو نوع از جراحی بینی سرو کار داریم :

  • جراحی بینی بسته
  •  جراحی بینی باز

 جراحی بینی بسته:

در این نوع از جراحی پزشک مورد نظر از راه سوراخ های بینی عمل جراحی را انجام خواهد داد. به این طریق که از راه سوراخ ها بینی  قسمت هایی را که ایجاد نازیبایی کرده توسط پزشک ترمیم می شود و بدون ایجاد هیچ گونه جای زخم و بخیه، بینی فرد به حالت مطلوب باز خواهد گشت. باید توجه داشته باشید انتخاب هر یک از این روش ها منوط به نوع بینی و نوع مشکل و صد البته مهارت پزشک در انجام هر کدام از انواع جراحی است. پس قبل از انجام هرگونه جراحی بینی بهتر است با بهترین پزشک در این زمینه مشورت کرده و در مرحله بعد تصمیم به انجام آن بگیرید.

 جراحی بینی باز:

گرچه این نوع از جراحی بینی متداول تر بوده، اما به لحاظ ایجاد برش و احتمال بر جای ماندن جای بخیه، نسبت به روش قبلی از محبوبیت کمتری برخوردار است، با این حال  می توانید با تحقیق درباره دکتر خوب در این نوع از جراحی نیز نتایج مطلوبی را بدست آورید. در جراحی بینی به روش باز، پزشک ابتدا با ایجاد برش بین دو سوراخ بینی پوست بینی را برداشته و تمام اسکلت بینی را مورد برسی قرار می دهد و بعد از پایان جراحی نواحی برش زده را بخیه می کند. مسلم است که این روش به دلیل ایجاد برش و بخیه از دوره نقاهت طولانی تری نسبت به نوع قبل برخوردار است.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی جهت انجام  جراحی لیفت صورت  با دکتر ونون آصفی متخصص جراحی پلاستیک،  با شماره 36266644 071 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

مزایای جراحی بسته بینی

  • اولین مزیت جراحی بسته بینی نبود زخم و اسکار در نمای بیروی بینی است.
  • زمان انجام  این جراحی کمتر از جراحی بینی به روش باز است.
  • کاهش کبودی زیر چشم نسبت به روش دیگر
  • کاهش ورم بعد از جراحی
  • نیاز به زمان کوتاه تر جهت بازگشت به ظاهر طبیعی

انواع بینی

با خواندن این بخش از مقاله متوجه خواهید شد که آیا کیس جراح بینی هستید یا خبر.

اگر بینی شما یکی از انواع بینی زیر است، شما می توانید  جراحی رینوپلاستی را انجام دهید:

  1. نقص در نوک بینی
  2. افتادگی یک سوم میانی بینی
  3. وجود نقص در پره های بینی
  4. نازک بودن پوست بینی
  5. بینی با ارتفاع کوتاه
  6. پای بینی گسترده
  7. جراحی بینی جهت اصلاح شکل سیتو ( سیتو پلاست )

در مقالات بعدی به توضیح مفصل تری از انواع بینی خواهیم پرداخت.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • استفاده از کمپرس آب سرد در 12 ساعت بعد از جراحی بینی
  • اجتناب از خنده و صحبت زیاد در هفته های اول
  • خودداری از خوردن غذاهای سخت
  • اجتناب از حضور در اماکن شلوغ
  • عدم استفاده از لباس هایی با یقه تنگ
  • خودداری از عطسه با دهان بسته
  • استفاده از محلول سرم نمکی برای شستن ترشحات بینی
  • خودداری از تخلیه ترشحات بینی با فشار زیاد
  • عدم استفاده از عینک
  • اجتناب از قرار گرفتن در مکان های دارای رطوبت و گرم
  • خودداری از استعمال دخانیات
  • استفاده مکرر از چسب بینی برای کاهش تورم و چسبیدن پوست به استخوان بینی
  • عدم نگرانی از بزرگی نوک بینی، چرا که ایجاد بی حسی، احساس تورم را ایجاد خواهد کرد.
برای مشاوره و تعیین وقت قبلی جهت انجام  جراحی لیفت صورت  با دکتر ونون آصفی متخصص جراحی پلاستیک،  با شماره 36266644 071 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

 هزینه جراحی بینی

یکی از مناقشه برانگیز ترین موضوعاتی که در این جراحی وجود دارد، بحث هزینه جراحی بینی و نبود حد و مرز برای تعرفه های آن است. دلیل تفاوت های شایان توجه در میان جراحان بینی خود مقاله ای جدا گانه را می طلبد، اما آنچه موجب این شکاف عمیق بین جراحان شده به عواملی بستگی دارد که در اصل نمی تواند متوجه تمایلات جراحان باشد.

از جمله این دلایل می توان محل جراحی بینی را نام برد. همانطور که می دانید تعرفه های بیمارستان ها به لحاظ داشتن تجهیزات مختلف، متفاوت است.

اما از دیگر دلایل تفاوت قیمت در این جراحی می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • اینکه جراحی انجام شده برای بیمار چندمین جراحی است. اگر جراحی ترمیمی باشد قاعدتا هزینه آن با اولین جراحی متفاوت خواهد بود.
  • وجود مشکلاتی غیر از زیبایی مثل اختلال پولیپ
  • نیاز بیمار به پیوند بافت از بدن و یا گذاشتن بافت مصنوعی
  • در آخر تخصص پزشک نیز ارتباط مستقیمی با میزان هزینه جراحی خواهد داشت.

حرف پایانی

به عنوان آخرین کلام در زمینه جراحی زیبایی بینی توجه داشته باشید، تمایل به زیبایی یک چیز است و رسیدن به آن چیز دیگر، بنابراین اگر به دنبال زیبایی واقعی هستید در یافتن بهترین متخصص جراحی بینی وسواس داشته باشید تا نتایج مطلوبی برای شما عزیزان حاصل شود.

 

دیدگاه ها بسته شده است