هزینه تزریق چربی صورت چقدر است؟

جراحی پلک
مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی
1398-09-24
جراحی انحراف بینی
جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی
1398-09-24

هزینه تزریق چربی صورت چقدر است؟

تزریق چربی

Contents

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی، پوتاکس، تزریق ژل و … مواردی هستند که به دلیل افزایش سن و تحلیل چربی، شایع ترین روش های زیبایی در سراسر جهان هستند. مضاف بر عامل افزایش سن، برخی افراد به صورت ژنتیکی صورت های لاغر و استخوانی دارند یا برخی دیگر بر اثر رژیم لاغری برای کاهش وزن دچار لاغری مفرط صورت می شوند. اما در هنگام تصمیم گیری در مورد این روش زیبایی بعد از مسئله ی بهترین پزشک برای تزریق چربی، احتمالاً دومین مسئله ای که ذهن افراد را دگیر خواهد کرد هزینه تزریق چربی خواهد بود. ما در این نوشته قصد داریم در مورد تزریق چربی و عوامل مؤثر بر روی هزینه آن صحبیت کنیم. با ما همراه باشید؛

تزریق چربی چیست؟

این روش چربی اضافی از مناطقی را که دارای چربی اضافی هستند، مانند ران ها، منتقل می کند و آن را به مناطقی که ممکن است دارای حجم کمی باشند، مانند صورت، دست، سینه یا باسن تزریق می کند. تزریق چربی می تواند روشی مؤثر برای کاهش چین و چروک، اسکار، آکنه و بازیابی مجدد ظاهر جوان افراد باشد.

مزایای تزریق چربی

هر ساله هزاران نفر تحت عمل پیوند چربی موفق قرار می گیرند و از نتایج آن راضی هستند. تزریق چربی چندین برتری نسبت به روش های دیگر از قبیل فیلرهای موقتی و جراحی دارد:
• به دلیل استفاده از چربی طبیعی خود بیمار، احتمال خطر واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت
• عدم وجود اسکار و جای زخم
• دارای نتیجه ی طبیعی، با طراوت و لطیف
• ماندگاری طولانی

تزریق چربیروش جراحی

فرآیند پیوند چربی به صورت سرپایی انجام می‌شود و تزریق چربی به نواحی کوچک را می‌توان در مطب و کمتر از یک ساعت، با بی‌حسی موضعی انجام داد. انتقال چربی به کل صورت معمولاً در اتاق عمل و تحت نوعی از بیهوشی کنترل شده انجام می‌شود. برای عمل انتقال چربی در مطب، چربی از ناحیه اهداء کننده‌ای که بی‌حس موضعی روی آن انجام شده و با تکنیک لیپوساکشن دستی برداشت خواهد شد. در مرحله بعد چربی تصفیه شده و از طریق فیلتری که چربی را بصورت ذرات ریز و پودر مانند در می‌آورد رد شده تا بتوان به راحتی با کانولای کوچکی آن را به بدن تزریق کرد.
تکنیک جای‌ گذاری مناسب چربی در هر ناحیه به دلیل حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار حایز اهمیت است. پزشکان ترجیح می‌دهند این فرآیند انتقال چربی به کل صورت را در اتاق عمل انجام دهند و معمولاً با عمل‌های زیبایی دیگر همچون لیپوساکشن یا لیفت صورت آن را ترکیب می‌کند.

خطرات و عواض تزریق چربی

خطرات تزریق چربی بسیار کم و نادر خواهد بود. در این روش احتمال درد و تورم وجود دارد ولی هر بیماری آن را تجربه نخواهد کرد.
تنها نقطه ضعف این روش زیبایی می تواند، جذب تمام یا بخشی از چربی در صورت یا لب ها باشد. احتمال چنین عارضه ای را نمی توان پیش بینی کرد، اما تعدادی از افراد که از تزریق چربی بهره می‌برند این مسئله را تجربه می‌ کنند.
خطرات و عوارض احتمالی ولی نادر انتقال چربی عبارتند از:
• واکنش آلرژیک به بی‌حسی موضعی
• تغییر رنگ دائمی به دلیل آسیب رسیدن به عروق خونی در ناحیه تحت درمان
• حاصل شدن ظاهر غیر طبیعی در صورت تزریق بیش از حد
• خونریزی در دوره ی ریکاوری بعد از عمل
• لختگی خون در ناحیه تزریق یا ناحیه برداشت چربی
• ایجاد اسکار و آمبولی چربی ناشی از تزریق اشتباه چربی به عروق خونی
همانطور که گفته شد این عوارض بسیار نادر هستند و میزان آن ها به تکنیک و مهارت پزشک متخصص بستگی خواهد داشت.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی جهت انجام  جراحی بینی  با دکتر ونون آصفی متخصص جراحی پلاستیک،  با شماره 36266644 071 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

هزینه تزریق چربی

هزینه انتقال چربی متأثر از عوامل زیر خواهد بود:
• پروسه ی زمان بر در زمان آماده سازی قبل از تزریق، در مقایسه با دیگر فیلرها که از قبل بسته بندی شده اند
• تعدد جلسه های تزریق برای حاصل شدن نتیجه ی مطلوب
• محل تزریق و اندازه ی آن
• تخصص و مهارت پزشک متخصص زیبایی

ماندگاری تزریق چربی

تزریق چربی در نواحی ای که کمتر تحریک می شوند و خون رسانی بیشتری دارند، ماندگاری طولانی تری را تجربه می کنند. بیشترین ماندگاری تزریق چربی در نواحی ؛ پیشانی، زیر چشم، گونه و پشت دست مشاهده می شود و کمترین ماندگاری نیز مرتبط با خط اخم و لب خواهد بود.

البته نتایج حاصل از تزریق چربی و ماندگاری آن به مهارت جراح، نحوه برداشتن چربی و تصفیه آن، روش و محل تزریق بستگی دارد. به طور کلی نتایج حاصل از تزریق چربی، از چند ماه تا دو سال متغییر است.

خلاصه
یکی از بهترین روش‌های جوانسازی، رفع چین و چروک، برجسته کردن گونه‌ها، اصلاح غیر قرینگی صورت و فرم دهی شکل بدن تزریق چربی است، اما تزریق چربی ارزان برخی مواقع منجر به بروز فاجعه شود. پس برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر روش زیبایی، به بالاترین کیفیت خدمات پزشکی، نیاز خواهید داشت. دکتر ونون آصفی در شیراز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در انواع روش های زیبایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =